środa, 10 czerwca 2015

historia pewnej Barbie...

witajcie,

już bardzo dawno zabierałam się do napisania tego posta ale jakoś nigdy mi nie wychodziło.
chciałam przedstawić Wam moją pierwszą lalkę Barbie, którą dostałam w wieku 5-6 lat (teraz mam 24) od mojego taty.
niestety nie mam zielonego pojęcia z jakiej jest ona serii...
pamiętam że była ubrana w różowy kostium kąpielowy z diamentami, dodatkiem do niej była jedynie różowa szczotka do włosów.

z tyłu widnieją dwie daty, na głowie rok 1976, natomiast niżej rok 1966.




lalka przeleżała w szafie bardzo dużo lat zanim ją odnalazłam i postanowiłam (że tak to nazwę) się nią zająć ^^
pod jej stopami zauważyłam dwie dziury, szczerze? nie wiem po co, nie przypominam sobie by buty były w ten sposób mocowane na nogach ^^'





 włosy lalki, jak na tyle lat i tyle przejść trzymają się bardzo dobrze.
gdy ją wyjęłam z szafy były jedynie bardzo mocno przykurzone.



 strasznie ciężko było mi ustawiać ją do zdjęć.
rękoma macha jedynie w górę i w dół.
nóg nie zgina.
głową nie kręci ponieważ jest sklejona ^^'
w każdym bądź razie robiłam wszystko co w mojej mocy by wyszła ładnie na zdjęciach ^^



może ktoś z Was bardziej niż ja zna się na lalkach Barbie i by mi pomógł dowiedzieć się z jakiej była ona serii?
cokolwiek więcej na jej temat?

z góry dzięki!

2 komentarze:

  1. To Sun Jewel Barbie z 1994 :-) Szkoda tylko, że ta głowa na stałe wciśnięta i sklejona, bo przez to ma szeroką szczękę :-) Może spróbujesz ją zreperować? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oh, faktycznie, to ta seria, dziękuję Ci bardzo! ^^
      głowa ogólnie jest jakaś dziwna... no niestety została przeze mnie zepsuta i... nie wiem co mogę z nią teraz zrobić żeby wyglądała nieco lepiej...
      spróbuję w każdym bądź razie ją zdjąć i pokombinuję ^^

      Usuń