sobota, 24 stycznia 2015

Masa fotek

Zgodnie z życzeniem - wszystkie moje lalki ^^ Plus kilka fotek Catherine - bo mogę, bo jest piękna i dlatego, że nie mogę się na nią napatrzeć.



Kogo my tu mamy? Midge, Rochelle, Catherine, Abbey, Barbie, Cerise, Twylę, Annę i Różę, Draculaurę, Skelitę, Dwie Lagoony, Maddie oraz kolejną Lagoonę. (Tak, Lagoona to moja ulubiona postać ;)










Kolekcja skromna, ale się rozrasta :) Niedługo dołączy do mnie hm...około 10 lalek XD Z czego większość pod ćwiczenie re paintu, ale kilka na pewno doprowadzę do ładu i nie ruszę moją zbrodniczą łapą :)






4 komentarze:

  1. Co to są za dwie lalki po prawej ? Widziałam wiele zdjęć takich lalek w internetach ale wciąż nie wiem co to dokładnie jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są to koreańskie lalki, Pullip :) Sa bardzo fajne, mogą zamykać oczy oraz nimi ruszać. Można im równiez wymienić kolor oczu czy perukę, generalnie można je bardzo fajnie zmieniać. Ponad to mają fajna artykulację, tylko są bardzo drogie.

      Usuń
    2. Urocze są ale fakt drogie :P. No cóż czas zacisnąć pasa i przestać kupować słodycze w każdy weekend.
      Czekam na więcej zdjęć kotołaczki ^^

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń