sobota, 3 stycznia 2015

Nowe Potworki

Ostatnio poszalałam na allegro i dzięki temu trafiły do mnie trzy nowe lalki: Lagoona 13 wishes. Lagoona Skull Shores oraz Draculaura Powder Room. Lalki umyłam, uczesałam i zrobiłam im sesję. a oto i rezultaty:

Lagoona z 13 Wishes jest tak fascynująco dziwna kolorstycznie, że od razu mi się spodobała. Nie mogę się doczekać aby zrobić jej sesję w plenerze. Zastanawiam się czy ją przemalować, ale w sumie podoba mi się jej buzia taka jaka jest.



 Lagoona Skull Shores jest po prostu piękna. Chyba najlepsze wcielenie tej postac. Ją także muszę zabrać w plener :)

Draculaura idzie do przemalowania. Mam już na nią pomysł. Włosy już jej zmieniłam, wcześniej miała loki które nie były zbyt piękne. Ale jedno zanurzenie we wrzątku idealnie wyprostowało jej włosy.


Obecnie poluję jeszcze na Abbey z serii koncertowe, C.A. Cupid i Rochelle :).

5 komentarzy:

  1. Mnie najbardziej ze wszystkich lalek MH podoba się właśnie Lagoona 13 i mam nadzieję, że kiedyś do mnie trafi. Bardziej już chyba kolekcji nie będę powiększać. Ale zobaczymy, co producenci nam jeszcze sprezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie w ogóle Lagoona podoba się najbardziej :)

      Usuń
  2. najbardziej podoba mi się Lagoona 13 Wishes poprzez kolorystykę ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. rzeczywiście - żółtowłosa Laguna intryguje...

    OdpowiedzUsuń
  4. Boska jest ta Lagoona, nie mogę namówić narzeczonego żeby pozwolił mi ją kupić tak bardzo mu się nie podoba :D
    Znam ten ból potrzeby przerabiania ;) Wszystko co wpadnie w łapki od razu chciałoby się przemalować :D

    OdpowiedzUsuń