środa, 27 maja 2015

Nowości nowości nowości

Trochę się tego uzbierało :D Bez wstępów, zobaczcie kto nowy u mnie mieszka:

Od dawna poszukiwana C.A. Cupid. Bardzo mi się podoba. Jest taka ...Inna ;D





Dopingująca Spectra. Prezent imieninowy :D


 Oraz moja pierwsza Tangkou!. Dostała imię Cynthia, na cześć Cynthii Lennon. Tu Cyn przed przemianą, taka do mnie przyszła. Była troszkę brudna, ale zaradziliśmy temu problemowi : )



 Obecnie prezentuje się tak:

Cyn dostała rzęski oraz kilka piegów i pomalowane usteczka.

Wiem, że nie jest perfekcyjna. Prawa rzęsa cały czas opada, nie wiem czemu. Musze nad nią popracować...

Ale wydaje mi się że i tak jest słodka :)

I jak Wam się podobają moje nowości? :)

9 komentarzy:

  1. Śliczna tangokou *.* Rozbierałaś ją z części?

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhu! Gratuluję Cupid! Ona jest niczym jednorożec wśród MH. :D i witam w gronie posiadaczy tangkou ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Cupid ^^ Śliczna Spectra :D Sama zaopatrzyłam się w Spectrę Sportową ostatnio ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cupid jest prześliczna! Sama teraz zbieram pieniążki, żeby ją kupić nową w pudełku ;) Tangkou wygląda naprawdę ładnie i ma świetna koszulkę!

    OdpowiedzUsuń
  5. fioletowe patrzałki i piegi - to jest to!

    OdpowiedzUsuń