wtorek, 28 lipca 2015

niesamowita okazja, Clawdeen Wolf (Black Carpet).

witajcie,

jakiś tydzień temu pojechałam na zakupy do Kauflandu.
uwierzcie mi, że wcale nie miałam zaglądać tym razem do działu z zabawkami bo zawsze lalki i kucyki były tam bardzo drogie.
ale... coś mnie podkusiło, postanowiłam podejść i sobie tylko "pooglądać". ^^
po przewróceniu paru pudełek i zajrzeniu co jest z tyłu regału znalazłam pudełko z Clawdeen Wolf (Black Carpet) wyglądające nieco koszmarnie.





porozglądałam się po półce i była to ostatnia sztuka z tej serii.
poszłam więc do czytnika bo coś mnie tknęło i okazało się że lalka została przeceniona ze względu na pudełko na 20zł... ^^
od razu spakowałam pannę wilkołaczkę do koszyka i popędziłam do kasy.
kiedyś chciałam bardzo kupić sobie Lagoonę z tej serii ale była za droga, kosztowała ponad 100zł. w Rossmanie :<




6 komentarzy:

  1. Takie okazje są bardzo krzepiące, regularne ceny w Kauflandzie niestety nie rozpieszczają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to prawda, była jeszcze seria New Scaremester i Ghoul Spirit to były za 119zł. :<

      Usuń
  2. Kauflandy mają to do siebie, że w każdym promocja wygląda inaczej. :D W Poznaniu mają Czarny Dywan i małe Freaky Fusion za cenę w granicach 26 zł, ale trzeba uważać na wybrakowane egzemplarze, bo dwie lalki widziałam okradzione z butów, a jedną ze stojaka. :/ Niestety Lagoony nie było, a ona najlepiej z dywanowej serii wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szukałam Lagoony, też nie było :< a bardzo mi się podoba.
      wybrakowane lalki też widziałam, tyle że bez rąk np. ^^'

      Usuń
  3. ooo - ja też widziałam takie przeceny - ale
    akurat mam te potworzyce, które były za
    20-30zł a te, co wciąż chcę - nadal drogie ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tej akurat nie miałam a spodobała mi się więc jak tu nie skorzystać? xD
      musiałam wziąć xD

      Usuń