czwartek, 26 lutego 2015

Kiyomi, Gigi, Venus i inne Monsterki :)


Witajcie!

Ostatnio mnie trochę natchnęło na robienie zdjęć moim monsterkom ;) Moimi modelkami - tym razem - zostały między innymi: Kiyomi , Gigi i Venus. Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się spodobają! ^^

Najpierw dwa starsze zdjęcia, o których zapomniałam ^^'
Wolf pack!




Elissabat:

Venus z serii Music Festival:


Gigi z serii Freaky Field Trip:
 

Gigi i Kiyomi :)

Kiyomi z serii Haunted:

I na koniec kilka randomowych zdjęć :)

Draculaura w wersji śpioch ;)

Howleen chce się wszędzie wepchać ;) Tym razem do mojej szafy :P




Podziwiając krajobraz za oknem

I jak Wam się podobają zdjęcia? :) Dużo zabawy miałam robiąc je :D

A może chcielibyście zobaczyć zdjęcia jakiejś konkretnej Monsterki?

~~Hope~~






4 komentarze:

  1. Śliczne :-) Chętnie zobaczę więcej zdjęć Twoich monsterek :-) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kiyomi jest strasznie creepy ^^'

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie się własnie spodobała na tych zdjęciach D: Na moje nieszczęście

    OdpowiedzUsuń
  4. Venus i Gigi interesujące -
    a ostatnia fotka - marzenie?

    OdpowiedzUsuń