poniedziałek, 2 lutego 2015

Mój pierwszy post + Vandala review


Witajcie!

To mój pierwszy post tutaj, ale niektórzy pewnie kojarzą mnie z drugiego bloga, którego współtworzę z Zuzą - sweetberry-kiss.blogspot.com/

Mam nadzieję, że zniesiecie jakoś mnie i moje poczucie humoru ;)

W ostatni weekend poszalałam ^^" I to bardzo. Do mojej kolekcji doszło aż 7 lalek MH D: (no...w sumie w weekend 6 + jedna dzisiaj).

W następnych notkach dodam więcej zdjęć mojej kolekcyjki - dziś chciałam się skupić na Vandali Doubloons z serii Haunted.

Już po niej widzę, że seria haunted wyciśnie mój portfel do zera D:


Za tło do zdjęć posłużyła mi biblioteczka u rodziców (...no cóż... u mnie każdą wolną przestrzeń zajmują kucyki i lalki ^^' )

Nie będę za bardzo opisywać bo większość widać na zdjęciach ;)


Przyznam od razu, że jest jedna rzecz, która mi się średnio w niej podoba - kapelusz. Myślałam, że jest troszkę bardziej kryjący... Ale poza nim nie mam się chyba do czego doczepić ;)


Torebka Vandali jest cudowna *___* Chyba najładniejsza ze wszystkich monsterkowych torebek jakie do tej pory widziałam

Poza tym, że kapelusz jest półprzeźroczysty co, jak już mówiłam, nie bardzo mi się podoba (tak, wiem że "tak ma być bo to duch"), to ozdobienie kapelusza jest bardzo ładne.


Podobają mi się jej kolory, są takie... jak u ducha ;) Nie wiem jak to określić, ale na pewno wiecie o co mi chodzi ;)


Teraz zauważyłam, że nie zrobiłam zbliżenia na całość napierśnika (nie wiem jak to określić inaczej). W każdym razie jest bardzo szczegółowy. Widać wyraźnie tentacle...yyy... macki ośmiornicy, łańcuchy, kotwicę, klucz, szkielet, itp.


Rękawy sukienki są z miękkiego tiulu ozdobionego pajęczynami. Sukienka z motywem przypominającym fale


Kolczyki...przyznam, że nie wiem czy to miało być to co myślę, ale mnie się kojarzą z mackami ośmiornicy

Buty! Buty są naprawdę super!

Na "zdrowej" nodze but wygląda jak skrzynia ze skarbami :D


A na drewnianej (nie wiem czy to tylko moja Vandala tak ma, ale ta noga jest troszkę luźna w kolanie) widnieje galion.

Stojak:
Bardzo fajny - taki...inny ;) Jednak (nie wiem czy tylko u mnie) jest źle dopasowany i nie trzyma lalki, tak jak powinien. Tzn. trzyma, ale idzie za bardzo pod pachy.

Jeszcze kilka dodatkowych zdjęć :)




(Nie zgadzam się na wykorzystywanie zrobionych przeze mnie zdjęć gdziekolwiek, bez uzyskania mojej zgody)

I jak Wam się podoba Vandala? :)

~~Hope~~



5 komentarzy:

  1. PRZE-PIĘ-KNA! już się nie mogę doczekać aż sobie ją kupię!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mi powiecie czy to tylko moja ma taki stojak i luźniejszą tą jedną nogę :P

      Usuń
  2. piękna lalka ale jakoś pyszczek mnie nie przekonuje jest taki nijaki i bez wyrazu :( Ale i tak ciężko się oprzeć żeby jej nie kupić ^^

    OdpowiedzUsuń