niedziela, 29 marca 2015

Lalki Monster High i Ever After High = porównanie

Witajcie. Nie miałam najlepszego weekendu. Dlatego na pocieszenie pobawiłam się lalkami :) Zrobiłam sesję porównawczą, nie było łatwo bo lalki się gibią straszliwie. Obiektem porównań będzie Raven Queen wspomniana przeze mnie w poprzednim poście oraz Draculaura School Shores ;).

Na pierwszy rzut oka lalki są do siebie podobne, na zdjęciach niżej bez i w ubraniu. Po głębszej analizie widać, iż Raven jest trochę pulchniejsza, lub ma bardziej kobiece kształty i chyba bardziej ludzkie. Afterka ma również bardziej zarysowane mięśnie brzuszka.  



Obie lalki w podobny sposób mogą zgiąć ręce. Akurat w przypadku tych lalek tak jest, ponieważ nie wszystkie moje Monsterki mogą tak zgiąć ręce, głównie te nowe maja z tym problem, ale nie wiem czy to wina zużycia czy jakaś wada fabryczna. W każdym razie te dwie lalki zginają ręce pod podobnym kątem. Raven ma także krótszy tułów oraz szersze bioderka. 


W tył obie lalki wyginają się identycznie, natomiast jeśli chodzi o podniesienie nogi do przodu, Raven ma z tym problem. Nie mogła podnieść jej wyżej niż widać na zdjęciu niżej i tu znowu nie wiem czy to wina nowości lalki, czy jakaś wada fabryczna. Przy okazji na zdjęciu wyżej, widać że plecy Draculaury są bardziej wygięte oraz jej nogi są dużo szczuplejsze w udach i łydkach. Nogi Raven są trochę dłuższe od nóg Draculaury. 


Raven nie może ruszyć nogą do przodu za to szpagat na bok robi lepiej od naszej Monsterki( z boku widać mój kubek z Pinkie Pie ;)


Jak widać Raven może lepiej zasłonić biust, lepiej zaginają jej się stawy, niekoniecznie jest to zasługa nowości, bowiem mam używaną Maddie Hatter i ona ma równie dobrze zawijające się ręce co Raven. 


Bielizna jest inna, jak również kształt pośladków.




 Stopy lale mają podobne, Raven ma pomalowane paznokcie na fiolet. Ale tylko ten model z moich tak ma, inne mają gołe stopy.


Postanowiłam obu lalom zamienić ubrania, oto efekty :



Ciuchy Raven sa za duże na Draculaurę, natomiast Afterka dobrze odnalazła się w ubraniu Monsterki.
Muszę się tu do czegoś przyznać. Odkąd dostałam Raven od Michała, coś mi w niej nie grało. Nie wiedziałam co. Już wiem. Nie podobało mi się jej ubranie na niej. Osobno owszem, ale jakoś na niej nie...Gdy przebrałam ją w ciuchy Dracuaury od razu dla mnie zyskała!. O wiele bardziej mi się spodobała. Dlatego postanowiłam na stałę przebrać ją w ciuchy Rochelle które miałam w zapasie :)

Draculaurze natomiast bardzo do twarzy jest w mrocznym kostiumie Raven, niestety tuniczka zsuwała się co sugeruje, że wampirzyca ma mniejszy biust oraz chudszy tułów czego aż tak na żywo nie widać.


Budy są o wiele za szerokie.


Na tym zdjęciu widać też że Raven ma odrobinę dłuższe stopy niż Draculaura.


Na koniec porównanie dłoni. Afrerki mają dwie różne dłonie, Monsterki mają takie same. Wyjątkiem jest Lagoona która w serii np rolkowej ma inne ułożenie palców prawej dłoni :)
Na tych zdjęciach widać również, o ile grubsze są przedramiona Afterki. Dłonie bardziej podobają mi się u Raven, są takie subtelne mimo iż troszkę pulchniejsze. 



Tutaj widać, że Raven ma zaznaczone miesnie przedramienia.

Podsumowując, lalki niewiele się różnią, i jak widać mogą wymieniać się ubraniami. Jeśli mam wybrać, bardziej podoba mi się ciało Ever After High, natomiast Monsterki mają ciekawsze twarze. Ideałem byłoby ciało EAH i głowa MH :)

Na koniec bonus- Raven w nowej odsłonie:



7 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post :-) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. generalnie rzecz biorąc everki do mnie nie przemawiają. tylko pare sztuk mi się podoba. Mam odległe marzenie dorwać kilka sztuk i zrobić na nich fajne hybrydki, ale to... w dalekiej przyszłości :D

    OdpowiedzUsuń
  3. do mnie też nie przemawiają, chociaż zastanawiam się wciąż nad kupnem jednej... Cerise Hood ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo, i ja wciąż na etapie zastanawiania :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Czy to, że Raven nie może ruszyć nogą do przodu, oznacza że nie może jakoś sensownie usiąść? To by było wielkie niedopracowanie ze strony producenta.
    Dzięki za szczegółowe porównanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciałka EAH bardziej mi się podobają niźli MH -
    ale indentyczność buziek - poza Kopciuszkiem
    niestety mnie zniechęca do większej ilości...

    OdpowiedzUsuń