piątek, 27 marca 2015

Urodzinowy prezent

Witajcie, dawno nie pisałam...Miałam lekkie problemy z netem, i tylko z doskoku coś zerknę u mamy jak przychodzę w odwiedziny...Ale już wszystko wróciło do normy i nadrabiam :)
Postanowiłam sobie w tym roku na pocieszenie oraz na urodziny(26 D: ) sprawić 3 lalki które już od dawna bardzo chciałam mieć: Spectrę z Wieczornej Imprezy, Viperine Gorgon oraz Honey Swamp. Wszystkie Panny bardzo piękne i urocze, chyba najbardziej podoba mi się Honey ^^. Oczywiście panienki natychmiast upozowałam do zdjęć, tylko muszę coś zrobić z włosami Spectry i Viperine, są strasznie poplątane i takie nijakie...Chyba zakręcę je, ale jeszcze nie wiem. Za to szopa Honey prezentuje się znakomicie, z resztą zobaczcie sami!











Co ciekawe obie lale stoją o własnych siłach :)






A dziś w dzień moich 26 urodzin dostałam od mojego Michałka prezent ^^ Raven Queen z Ever After HIgh z serii Legacy Day. Raven Queen jest moją ulubioną postacią obok Maddie Hatter więc Michał wiedział co robi(albo nie wiedział ;) Lali jeszcze nie wyciągnęłam z pudła, ale pierwsze fotki już cyknęłam. Mysze przyznać że lalki EAH odznaczają się większym doprecyzowaniem dodatków i ubioru. Lalki te jednak mają zbyt podobne do siebie twarze. Ale Raven ma swoja unikatowa buzię i trochę złośliwy wyraz twarzy :D. Patrząc po samej lalce, myślałam że ona rzeczywiście jest złą postacią. Z resztą co będę gadać, zobaczcie sami!


Ps. Planuję zrobić notkę porównawczą lalek EAH z MH, co wy na to?

5 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego z okazji urodzin... Piękne lalkowe prezenty.. Pozdrawiam ..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem dobry pomysł z tym porównaniem ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne :) mam nadzieję że również kiedyś j dorwę <3

    OdpowiedzUsuń
  4. ta gadzina chodzi za mną od jakiegoś czasu -
    ma intrygujący pysiałek - ale musi jeszcze
    troszkę poczekać - pewnie do po wakacji ;D

    OdpowiedzUsuń