wtorek, 3 marca 2015

Moja chciej lista - Zuza cz.1

Tak siedze sobie sama w domu. Chora. Prawnie się pierze. Szczury piją wodę z poidła. W tle leci serial...Nie zrobię zjdeć bo bateria się ładuje. "Co by tu napisać" zapytuje Zuza...Otóż przeglądając zdjęcia lalek MH w necie doszłam do wniosku, że wiele z nich jest na mojej "Chciej liście". Idąc dalej, pomyślałam, że taka lista może pomóc np mojemu Michałowi w doborze prezentu ;). Dlatego zapraszam do zobaczenia mojej chciej listy:

1) Rochelle. Generalnie Rochelle chciałabym posiadać w każdej postaci :) A więc mamy tu Rochelle Dance Class, Rochelle Make A Splash, Rochelle z zestawu Catherinde DeMeow(obie lalki są piękne :3) Rochelle Haunted oraz Rochelle z Garrotem(najlepiej bez Garrota)




 Najmniej podoba mi się Rochelle z wieczornej imprezy, ale nie obraziłabym się gdybym ją miała ;)

2)Następna w kolejce jest Twyla Haunted. Twyla jest piękną lalką :D W sumie jej wersja z Nowego semestru jest również piękna, ale nie zależy mi na niej jak na tej: 


3) Honey Swamp i Viperine Gorgon. Obie są tak inne, tak ciekawe że aż nie mogę się powstrzymać aby ich nie dołączyć do kolekcji...


4)Mouscedes King. Ta lalka jest najpaskudniejszą lalką MH jaką kiedykolwiek widziałam. Ale. Ale mam zamiar mimo wszystko ją kupić i przemalować. Może wtedy zyskać, a na pewno nie straci ;) Jako posiadacz szczurków byłoby straszną hańbą dla mnie nie posiadać takiej w kolekcji ;)


To by było na tyle. Na razie ;) Pamiętajcie, apetyt rośnie w miarę jedzenia...A jakie są Wasze wymarzone lalki?

3 komentarze:

  1. Abbey Bominable (Basic), Amanita Nightshade (Gloom & Bloom), Casta Fierce (Basic), Cupid (Basic), Elissabat (Frights, Camera, Action!), Frankie Stein (Basic, 13 Wishes), Ghoulia Yelps (Sweet Screams), Honey Swamp (Frights, Camera, Action!), Jinafire Long (Scaris, Gloom & Bloom), Lagoona Blue (Basic, 13 Wishes, Black Carpet, Monster Exchange), River Styxx (Haunted), Robecca Steam (Basic), Rochelle Goyle WSZYSTKIE! ^^, Skelita Calaveras WSZYSTKIE! ^^, Spectra Vondergeist (Night Out), Twyla WSZYSTKIE! :P, Vandala Doubloons, Viperine Gorgon (Frights, Camera, Action!) to chyba takie najważniejsze które chciałabym mieć w swojej kolekcji ^^'

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładna, obszerna lista! :D W moim przypadku staram się ograniczyć do lalek z Freak du Chic, muszę mieć Gooliope, Honey i Roszelkę. Pod znakiem zapytania są Toralei(bo już ją mam w innym wydaniu) i Jinafire, bo nie wiem czy bardziej chcę cyrkową czy Gloom and Bloom. Znając życie to po drodze wpadnie jeszcze kilka lalek, może jakaś Avea albo Gil-glutek to jedyny monsterkowy facet, którego bym chciała.
    Zapomniałam jeszcze o Sweet Screams... Oby nie robili trzeciej fali z nowymi postaciami, bo jeszcze ich zachcę. XD

    OdpowiedzUsuń
  3. Rochellek nigdy za dużo - jeśli dorwiesz w dwupaku
    Rochellkę z G. - chętnie Go odkupię :)))
    Kicia to wspaniała zdobycz - warto Ją mieć ♥

    OdpowiedzUsuń