środa, 11 marca 2015

W poszukiwaniu wiosny oraz nowości.

Jest tak pięknie i ciepło. A raczej było do wczoraj...Aż miło pochorować i powyglądać za okno...Mimo nakazu leżenia w łóżku postanowiłam się trochę przewietrzyć i zrobić kilka fotek ^^. Pozowała mi Venus...Nawet napotkałyśmy ślady wiosny,z  resztą sami zobaczcie.









A oto i nowości: Lagoona Basic, ma strasznie tłuste kłaki. Mimo, że już raz przechodziła terapię z użyciem mąki ziemniaczanej myślę, że zabieg będzie trzeba powtórzyć...


Draculaura School Shores, jest po prostu wspaniała! Może dlatego, że kiepsko namalowane zęby się nie wybijają. Myślę czy by ich całkiem nie zmazać, jakoś nie podobają mi się...Za to bardzo podoba mi się jej grzywka :)


Clawdeen Wolf 13 Życzeń. Coś pięknego. Chyba najpiękniejsze wcielenie Clawdeen. Mimo, iż ma n sobie sukienkę Spectry Dead Tired, bardzo mi się podoba, wydaje mi się, że jej bardzo pasuje, a wy jak myślicie?

A jak wy? Napotkaliście ślady wiosny?

2 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się Twoja Draculaura :-) zaplanowałam sobie, że tez będę taka miała :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważam, że to jedno z lepszych jej wcieleń :) Polecam ją, jest naprawdę śliczna ^^

      Usuń